lørdag 11. desember 2010

Juleverksted

Vi startet med juleproduksjon for noen uker siden, og nå er de første produktene ferdige. Stoffhjerter med engler og dekorbånd:




Jeg har laget mine transfer bilder selv, men du kan kjøpe slike bilder i hobbybutikker. Om du vil bruke egne motiver får du kjøpt ark hos feks. Elkjøp, Panduro hobby  eller Clas Ohlson, bruksanvisning følger med. Jeg kjøpte to vanlige papirark med englebilderscannet og bearbeidet bildene til ønsket størrelse photoshop. Jeg skrev så ut bildene på transfer ark via blekkskriveren min. Et transfer ark rekker til ca 20 bilder i denne størrelsen.



Stoffet kjøpte jeg på Ikea for noen år siden, men jeg kunne like gjerne brukt en gammel duk. Bildene ble klippet til og strøket fast på stoffet.





Etter scanning, klipping, stryking, sying, fylling og sying:

1 kommentar:

  1. Du lage så my fint Anne Lise! Vi skulla hatt juleverksted igjen, men du forklare jo så godt da så egentlig kunn æ ha fått det te læl...

    SvarSlett