onsdag 19. januar 2011

Smykkerammer

Venninnegave
















I desember lagde jeg og Tuva smykkerammer som julegaver.  Fargen på rammer og tapeter ble valgt ut etter hvem som skulle motta gaven. Jeg kjøpte to bokser spraymaling, en med hvit blank maling og en med sort blank. Vinkelkroker i sølvfarge, gullfarge og hvite ble kjøpt hos jernvarehandleren. Rammene kommer fra loppemarkeder eller bruktbutikker. De fleste rammene har tidligere rammet inn et brodert bilde, nå rammer de inn øredobber, armbånd og smykker. Forleden dag viste Tuvas venninne Julie meg et bilde av smykkerammen som nå har fått plass på rommet hennes:

Smykkeramme laget til Julie. Bildet til høyre fikk jeg låne fra Julies blogg HER




















Smykkerammer til søskenbarn og søskenbarns kjæreste.

1 kommentar:

  1. Kjempegod ide, og veldig fine og praktiske gaver! Det skal jeg jammen minne jentene mine om hver gang de maser om penger til en eller annen bursdag:) Og det skjer omtrent annen hver uke.

    SvarSlett