lørdag 2. april 2011

April - Fuglekasser














I går ble det en lang dag. Jeg sto opp like etter at klokka hadde passert 5 tallet, og toget fra Lillehammer til Oslo hadde avgang 6.18. Dagens hovedmål var å delta på kurs i fargepsykologi med kursleder Tove Steinbo. Etter kurset hadde jeg god tid til å gå fra Majorstuen, nedover Bogstad veien, og mot Sentralbanestasjonen. Jeg har alltid med meg fotoapparatet på slike turer. I går tok jeg flest bilder inne hos Moods of Norway i Bogstadveien, jeg synes de har så utrolig kreativ innredning og utstillingsvinduer.

Omtrent litt over klokken ti kunne jeg sette meg ned i sofaen hjemme. Norske interiørblogger hadde lagt ut månedens utfordring som denne gangen er Gjør det selv. Jeg har jo allerede gjort mye selv, men det er jo mest morsomt å vise fram nye prosjekter. Jeg har alltid mange prosjekter på vent i hodet, så nå får jeg sortere litt i «arkivet» og finne på noe som passer i utfordringen. Ved å skrive at jeg skal vise fram starten på dette prosjektet i morgen, dytter jeg meg selv i gang. Dagens mål er å finne fram materialer!















Jeg liker trenden med fargerike fuglekasser! De tapetserte egner seg vel best i innerommet, men de er uansett utrolig vakre. Disse henger i et utstillingsvindu i Bogstadveien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar