torsdag 14. april 2011

Vintage i Barcelona


















Om dere skal til Barcelona etterhvert, vil jeg anbefale et besøk i C.Sant Pere Mes Baix. Dette er en gate med fine brukt butikker. Her selger de et utvalg av fine klær, vesker og andre ting. Jeg koste meg stort med å se på alt, både det de selger og hvordan de viser det fram. Tuva kjøpte seg en kjole og to skjorter, hennes figur passer til shopping av klær i Spania og Italia :)




















Jeg vil nå redigere flere bilder og vise dere innsiden av «favorittbutikken vår, der kjøpte Tuva en fin kjole.

2 kommentarer:

  1. Elsker dette området i barcelona! Stor fan av barcelona generellt merker jeg*smile*
    ...Vi besøkte barcelona i fjor. Var flere dager og tittet i disse herlige vintage-butikkene, og kom hjem til norge igjen med masse fint!

    *smile*

    SvarSlett