lørdag 7. mai 2011

Inspirere

Jeg har vært kjempeheldig og vunnet premie i give away hos Spire. Tusen takk! Hun kaller det trøstepremie, men for meg var det veldig spennende å få en slik overraskelse i posten. Ringen var pakket inn, dvs. sydd inn i dette fine stoffet. En slik kreativ innpakning har jeg aldri sett før. En kjempesøt engel ble med for å passe på pakken. Jeg fikk altså både en fin sommerring og en kjempesøt engel, engelen kan få overta jobben med å passe på nøklene mine.  



Inne i stoffet til venstre ligger ringen, en forundringspakke
















Det er svært inspirerende å være blogger, ja det er en utrolig fin måte å dele ideer på... til og med kan det komme hyggelige pakker i posten :) Lena har en veldig inspirerende blogg HER, og en kjempefin Eplabutikk som kan besøkes HER

2 kommentarer:

  1. Det va virkelig en fin forundringspakke! Kreativ innpakning, og så med engel da gitt, som du like så godt! Fordi du fortjene det....

    SvarSlett
  2. Så stilig innpakning! Kjempesøt engel også :) Veldig kjekt med litt vinnerlykke. *♥*

    SvarSlett