mandag 6. juni 2011

Marked og kjøpelyst

 

På markedet i Brumunddal sist lørdag møtte jeg bloggeren Kristoffa, Rita hadde en egen salgsbod med mange fine fristelser. Hun stod der smilende og imøtekommende med et utrolig stort utvalg av selvlagde håndtverksprodukter. Ja hele boden var svært innbydende med hekla duk og vakre blomster som tilsammen lagde en kjempekoselig stemning. De andre damene som fylte markedområdet hadde også svært kreative utstillinger og fine varer til salgs. Her var det sømprodukter, keramikk, bilder, kort, strikking, hekling, mat, retroprodukter og antikviteter. Alf Prøysen sang vakkert gjennom høyttalerne, og det ble servert kaffe og rabarbrakake mellom trærne. Med en god stemning fristes jeg lettere til å handle, jeg kjøper produkter inkludert god stemning. Når jeg ser på tingene i etterkant, og når jeg spiser det hjemmebakte flatbrødet, smaker det både godt og koselig...


Bodene lå på rekke og rad, og det var veldig mye fint å se på



Noen av Rita sine varer


Disse magnetene kjøpte jeg av Rita. Den til venstre kjøpte jeg til en av mine to Bente venninner, den Bente som ikke er så glad i ting . Den til høyre synes jeg passer som gave til meg selv: Alt er mulig. Det umulige tar bare litt lenger tid.
Så ble et to nye fugler, og noen kjempesøte heklablomster. Disse passer jo nærmest overalt






Disse søte damene solgte kreative stettefat limt sammen av ulike deler,
vakre muffins, flatbrød og mye mer.





Jeg tror helt sikkert dette flatbrødet smaker godt.
Innpakningen er iallefall bare helt superfin




HER kan du se flere bilder fra designmarkedet

4 kommentarer:

  1. Marked er kjekt, særlig hvis finværet spiller på lag:)

    SvarSlett
  2. Ååå, så mye fint. Kunne virkelig tenkt meg og vært på det markedet! Magnetene var kjempeartige, og fuglene og heklablomstene var helt nyydelige. Passer kjempefint til deg - men jeg kunne faktisk tenkt meg det selv også :-)

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk for flott omtale!!! Slikt gjør meg glad :)))))) Er det OK om jeg linker til dette innlegget i bloggen min og på Facebook ?

    SvarSlett
  4. Helt underbara bilder på kvinnor! :)

    enkla nettan sverige

    SvarSlett