fredag 4. november 2011

Før og etter, fortsetter

I forrige blogginnlegg viste jeg fram ni ulike redesignprosjekter, her kommer det ni nye elevprosjekter fra oppgaven Møbeldesign og gjenbruk. Jeg har avfotografert deler av “Før og etter reportasjene“ og lånt noen av bildene av de 18 elevene som går Vg2 Interiør- og utstillingsdesign ved Vargstad vgs. Oppgaven gikk ut på å redesigne et møbel, fotografere oppussingsprosessen, style det ferdige møbelet og tilslutt lage en Før og etter reportasje. Jeg synes det ble kjempefine resultater!












10 kommentarer:

  1. Så flinke de er!
    Denne gangen falt jeg pladask for Olsenbanden, og venter forsatt i spenning på den elektriske stolen *S*
    God helg til deg - Liv

    SvarSlett
  2. Så utrolig flinke elever du har. Kjenner at jeg nesten fikk lyst til å sette meg på skolebenken igjen. Spennende oppgave.

    Riktig god helg til deg og, Anne Lise :-)

    mvh Galleri Tove

    SvarSlett
  3. Jeg elsker jo til vanlig alt som blir malt til hvitt men den Olsenbanden var utrolig kul, jeg håper denne eleven er stolt av seg selv - all grunn til det! Rå kul!!

    Ønsker deg en god helg
    klem klem

    SvarSlett
  4. Beklager! Jeg leste nok forrige innlegg med en harelapp eller to, og trodde stolen var under arbeid. Ser nå, og skjønner av kommentaren din hos meg, at stolen faktisk er ferdig.
    Jeg var bare spent på fortsettelsen og fikk veldig mange rare tanker i hodet av denne stolen. Nå kan man jo si at alt trenger absolutt ikke være vakkert, og at det er ganske fint at folk får rare tanker i hodet av å se på et kreativt verk. Så - all honnør til gutten som laget en stol som all verdens fantasier til å fare gjennom mitt hode!
    *S* Liv

    SvarSlett
  5. Sent på kvelden - jeg leste ikke med harelapp, men med harelabb. Som man egentlig ikke bruker til å lese med. Man skal jo pusse ovnen med en harelabb..... Liv

    SvarSlett
  6. Min favoritt her er kommoden, kjempekul forvandling. Kjempeartig å se hva de har fått til! *♥*

    SvarSlett
  7. Jeg likte bordet veldig godt, med den dekorerte bladhylla under. Faren min laget et akkurat likedan bord på sløyden, og jeg hadde det på rommet mitt da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine. Så kjekt å se hvor flinke elever du har! Ha ei riktig god helg!

    SvarSlett
  8. Så mye fint! De er jammen flinke! :)
    Blir veldig inspirert nå, kjenner jeg.. Har noen prosjekt liggende, som venter på å bli tatt hånd om.. :)
    God helg!
    fra LenaE

    SvarSlett
  9. Så flinke elever du har! forvandlingen fra furukommode til "Olsen banden" var bare "genialt Egon"...Men mye kjempebra oppgradering av møbler ellers også. Men altså, furumøblene kommer iallefall til sin rett igjen med litt kreativitet.

    SvarSlett
  10. Flinke og kreative elever :) Må jo være morsomt å være lærer for dem!

    SvarSlett