fredag 2. desember 2011

Dansehelg


Denne helgen er det DANS. Jeg inntar mamma, manager, kostymeassistent, kritiker og supporterrollen, og Tuva danser. Danserollen er helt klart mest krevende J
Tuva er en av de ca 800 dansere som skal på scenen ved Maihaugen lørdag og søndag. Lillehammer og Gjøvik dansesenter feirer 20 års jubileum og jeg gleder meg til å se to av fire forestillinger. Tuva skal danse i 5 ulike nummer i løpet av andre akt og jeg har derfor sydd inn borrelås i skjorter slik at det skal gå raskt å skifte. I dag var det løsvipper i adventskalenderen. Nå er Tuva på plakaten og jeg er aller mest en stolt mamma.


Tuva står her til venstre, 2010. 








Dette og bildene under er av Tuva i "gamle dager". Flere av fotoene er tatt av Irisa.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar