torsdag 21. juni 2012

Fasade i Barcelona



Barcelona er min favorittby nr. 1!

Der er det mye å se på, god mat og drikke, spennende butikker, markeder og nydelige strender.

Denne fasaden var utrolig fasinerende og veldig godt gjennomført J
Vi hadde en lang stopp her. Vi måtte bare se og lage vår egen fantasihistorie om folkene som «bor» her.












Ferien nærmer seg og jeg har ikke bestilt meg utenlandsferie, men det frister så absolutt.

Først blir det iallefall en biltur til Vestlandet. Der skal jeg delta på en utstilling ved Kinck huset. Utstillingen åpner den 30. juni og jeg gleder meg mye! Torsdag i neste uke fyller jeg derfor bilen med keramikk og to venninner. Strandebarm, here we come.

2 kommentarer:

  1. Wow, så stilig ;o)))))
    Ønsker deg en fiiiiin kveld ;o)
    klem Elisabeth

    SvarSlett
  2. For en fantastisk fasade!

    Har sett noe liknende i Glasgow i langt mindre skala.
    En idé til kjedelige murvegger her hjemme også.

    SvarSlett