søndag 30. september 2012

Reiseforberedelser

Nå pakkes koffertene, vi skal dra til London.

Jeg har nylig vært innom nettbutikken til «God som grønn» på Epla.no og der kjøpte jeg meg en merkelapp til kofferten. Er den ikke fin? Barbafamilien gir meg gode barndomsminner J

 


Barbazoo(gul) og Barbalala(grønn)

Men hva skal jeg pakke ned i kofferten? Jeg skal reise med to jenter på 18 og 24, det innebærer MYE shopping. Kanskje jeg trenger kjole og hansker til shoppingrunden?

 
Etter at butikkene er stengt blir det kanskje godt å finne en ny kjole eller en drakt til avslappende kvelder på hotellet eller på nærmeste pub?
 

Men, disse unge vil kanskje på diskotek, da trenger jeg vel noe mer glitrende til de sene netter på byen?
 

Masse fin inspirasjon i Beyer fra 1962 og Burda fra 1969, men…  nå må jeg se hva jeg finner i mitt klesskap J

5 kommentarer:

  1. Kjempefine merkelapper!
    God som grønn råkker :)

    Kos dere masse i London!
    Håper dere reiste over med tomme kofferter ;)
    Velfortjent ferie må jeg si, siden du jobbet i hele sommer.

    Her har vi flyttet, og bor midlertidig på en hytte, før vi skal midlertidig et annet sted, før vi skal inn i nytt hus. Den som venter på noe godt...men kjenner at det tærer på kreftene. Blir vell mer kreativ etterhvert jeg også, og kommer oftere på bloggbesøk.


    Her håper vi å komme oss en tur til Legoland i løpet av uka. Trykket er forhåpentligvis minder der nå enn midt på sommeren. Ungene stooorkoser seg. De er 7 og 9 år.

    Ha det fint!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  2. Du kommer garantert til å kjenne igjen kofferten med den merkelappen på plass - veldig fin og helt spesiell! *S*
    Siden du er go' venn med symaskinen, og har et lite ekornlager av gamle stoff, regner jeg med at du sveiver sammen et antrekk eller to. Mye lekkert var det.
    Sånn med storbyens trasking i bakhodet, topper du vel antrekkene med et par solide og godt inngåtte joggesko :-)
    London er en opplevelse - god tur fra LIv

    SvarSlett
  3. Stilig merkelapp, og så greit å ha noe ikke alle andre har, Da kjenner en den igjen. Du kommer også til å bli lagt merke til visst bildene du viser indikerer klær du har tenkt å pakke. De va jo flotte, på sin måte. Noe av det er vel nesten moderne igjen.
    Ønsker deg en herlig tur :)

    SvarSlett
  4. Så gøy å se den i bruk!! Riktig god tur til London - uansett antrekk : )

    SvarSlett
  5. Fine merkelappar! Kjekt å ha noko spesielt på kofferten når ein står der ved rullebandet og ventar....Håpar dåke har kost dåke i London! Eg har vore i Bergen på boligmessa, så eg såg ikkje det fine forrige innlegget ditt før no! Kjekt at stofflappane herfrå gav inspirasjon Puta med den vesle forandringa blei jo kjempefin!

    Marian

    SvarSlett