lørdag 2. mars 2013

Sirkus i Riga


Om du skal til Riga med barn vil jeg anbefale et sirkusbesøk.

Sirkuset lå midt i sentrum, like ved togstasjonen. Der fikk vi blant annet se turnere, klovner, en hest som hoppet tau, løver og sjonglører.

Før sirkuset startet forestillingen kunne man bli fotografert med en slange rundt halsen, sammen med en papegøye eller en ape. Modige Tuva slo til, og her er hun sammen med sin nye venn fra Latvia:

 

 
I foajeen var alle veggene dekorert med pensel og maling:
 
 
Bildene fra forestillingen har jeg lånt fra hjemmesiden til sirkuset

 

 

Hesten hoppet tau!

2 kommentarer:

  1. Morsomme bilder! Utrolig lenge siden jeg har vært på sirkus.

    SvarSlett
  2. Så artig! Hvordan kom du på det?!
    Jeg var i Riga tidlig på nittitallet, sikkert mye som har forandret seg, men jeg var fasinert, husker jeg. Opplevde mye på kort tid.
    Ha en fin uke!
    Klem, M

    SvarSlett