torsdag 18. april 2013

Weekend i Lisboa


 

 

 
 
 

 
 
 
 
 

 

 
Gamle og nye hus, med vakre fasader og inngangsdører.
Trange smug og brosteinsgater.
 
Trikken var fylt med små, søte, gamle damer fra Portugal og turister fra hele verden.
 

 

 


I ettermiddag har jeg pakket om kofferten, dvs. vasket klær og funnet fram en større koffert for i morgen tidlig går turen til Krakow og Romania. Jeg skal reise sammen med sju elever og en kollega. I Romania skal vi møte andre elever og lærere som også deltar i det internasjonale Commenius-prosjektet Big bad wolf. HER, på skolens hjemmeside kan du lese mer om det prosjektet.

2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder! Lisboa er virkelig en fin by :)

    God tur i morgen :)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg virkelig til jeg skal til Lisboa, har ikke vært der siden i 1981, og det var jo ikke akkurat i går. Jeg var i det hvite tårnet, Belem?, og jeg var helt betatt av de flislagte husene. Jeg er også veldig glad i Krakow, særlig en gang da jeg var der i novemer, og det var tåke, og kullfyringslukt i gatene, og det var Kafkamelankolsk. En stor opplevelse. Og så traff vi ei dame som er lærer, venninna mi er skolemenneske, og er med på allslags internasjonale programmer. Hun viste oss ting vi kanskje ellers ikke hadde funnet, anbefaler derfor den jødiske bydelen, hvis du har tid å være turist også. God tur. Romania har jeg aldri vært i, hadde planer en gang. Så¨fortell , fortell, og god tur!

    SvarSlett