fredag 10. mai 2013

Lopper fra helgas loppemarked


Én pose med diverse tekstiler, kjøkkenforklær, kjøkkenting av metall , gamle julekuler, én krakk og et teakmøbel.

Jeg har plassert loppene på keramikkverkstedet, der ser ikke datteren på 18 loppene og jeg slipper dermed å få klage på det jeg har kjøpt, dvs. at jeg har har kjøpt alt for mye skrot. Der kan jeg sortere, og nyyyte kuppene mine i fred og ro J
 
 
 

 

Før sa jeg alltid; dette kan jeg ta med meg til feriehuset i Lofoten. Nå begynner det faktisk å fylles opp der også…

Jeg går aldri tomhendt hjem fra dette loppemarkedet. Hammartun skolemusikk fyller Håkonshall på Lillehammer med lopper én helg i mai og en helg i oktober, hvert år. Det kommer enormt mye folk, og det er lopper nok til alle!

Resirkulering og gjenbruk er lurt!!

1 kommentar:

  1. Flott loppefangst! Kjenner til problemet med at det er ikkje alle som syns loppefunn er gull verdt....men vi likar!

    God helg!

    Marian

    SvarSlett