søndag 15. september 2013

Blomster og puter…


… er gjerne en selvfølge i interiøret.

Friske blomster er vakre og sprer glede i rommet.

Putene er fine å se på, og de er myke og gode å lene seg på.
 


Blomstene har jeg kjøpt på torget i byen. Det er kjempekoselig å handle av de lokale gartnere på Stortorget i Lillehammer.
I går kjørte jeg til nabobyen Gjøvik for å handle inn materialer til graffitiprosjektet vi skal ha på skolen torsdag og fredag i neste uke. Vi trenger 21 ferdig oppspente lerreter og butikkene her hadde ikke så mange på lager. Jeg måtte jo selvfølgelig benytte anledningen til å besøke flere butikker og hos Åhléns skiltet de med halv pris på pynteputer, da slo jeg til!

Den lilla vasen kjøpte jeg hos Søstrene Grene, og der er jo alt på tilbud hele tiden.
 
 
 
 
 
 


 


Nå blomstrer det både i vinduskarmen, på bordet og i sofaen J

3 kommentarer:

  1. Du tøyer sommeren ser jeg....;) Fine fine farger:)

    SvarSlett
  2. Nydelige puter.
    Ja blomster må en ha,
    Koselig å kunne handle på torget.
    Er ikke så mye torghandel her
    Er vel litt mer i byer.
    Ønsker deg ei riktig god uke :)

    SvarSlett
  3. Deilig med farger og blomster når høsten banker på :)

    SvarSlett