lørdag 7. september 2013

Graffiti


Det finnes etterhvert en god del spennende graffiti rundt omkring.

Jeg syns det er fascinerende å se bilder som passer til veggen eller stedet hvor det er malt.
Disse fotoene har jeg knipset i Bodø, Berlin, Oslo og i Lisboa:
 
Bodø
 
 

Bodø
 
 

Berlin
 
 

Berlin
 
 

Oslo
 
 

Lisboa
 
 

Lisboa
 
 

Lisboa
 

Jeg liker aller best billedgraffiti, men nå skal jeg snart lære mer om skrift.
En av mine «gamle» elever skal dele lærerrollen med meg i to dager, han skal vise oss hvordan man lager skriftbilder.
Jeg gleder meg! Nå må jeg oppdatere meg på temaet graffiti J

3 kommentarer:

  1. Så mye spennende graffiti. Særlig morsomt var det å se de fra Lisboa, siden jeg kjøpte biletter dit her om dagen- høstferien.
    Jeg er fasinert over alt det fine som lages av graffiti, det ligger mye flott teknikk og kunnskap bak mange av bildene.

    SvarSlett
  2. Berlin likte jeg veldig! Gleder meg til å se bilder fra skriftgraffiti og håper at det er David :)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Heldige du som får jobbe med så mye kreativt og spennende - jeg liker også best "bildebudskap" som de som ble laget på gamle hus i nord-Norge for noen år siden...:) Lykke til med prosjektet:))

    SvarSlett