fredag 1. november 2013

Dukkehuset har fått beboere


Onsdag dro jeg til Sandefjord for å møte lærerkollegaer som underviser i design og håndverk på ulike videregående skoler i Oppland. Da vi kom fram til hotellet delte vi erfaringer og inspirasjon fra gode undervisningsopplegg.

Torsdag fikk vi omvisning ved Jotun fabrikker, ved laboratoriet til Jotun og i fabrikkens museum. På ettermiddagen gikk jeg og Bente innom flere butikker før vi satte oss på toget hjem til Lillehammer.

I en lekebutikk fant jeg de perfekte leietakerne til det «nye» dukkehuset fra siste loppemarked, er de ikke utrolig søte?
 
 




Det er helt herlig å være voksen, tjene penger, og kunne kjøpe akkurat de lekene jeg vil ha J  

Du kan se flere dukker, møbler og hus i serien Sylvanian families HER

Jeg har mange bilder fra fabrikken og museet, fortsettelse følger…

1 kommentar:

  1. En koselig familie i det huset ditt. Herlig.
    Så mange flotte lopper du har funnet deg.
    Spennende. Har flere av de fatene med "gullkant"
    på "loppa"
    Kanskje jeg skal sette de frem med smykker i så
    folk ser muligheten for variert bruk.
    Takk for tipset.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett