søndag 10. oktober 2010

Hei!

Jeg ønsker at bloggen min skal være like inspirerende som de blogger jeg lar meg inspirere av. Ved å dele utvikler vi oss sammen. Her vil jeg dele det jeg bruker tid på, inkludert både mine hobbyrelaterte og kunstneriske prosjekter.


Inspirasjon finnes overalt:
Bilder fra reiser, kunst og natur.



Lofoten


Jeg er opprinnelig fra ei bygd utenfor Steinkjer, men har siden min datter Tuva kom til verden for 19 år siden bodd i Lillehammer. For 13 år siden kjøpte jeg et hus fra 1950. Sommeren tilbringer vi i Nusfjord, Lofoten – hvor jeg også har et hus fra 1950. 

 
Det gamle blir som nytt:
Oppussing prosjekter - hus og møbler. Søm av puter, samt mine loppemarked- og
auksjonskupp.


Et broderibilde fra Gjenbruket, har fått ny funksjon som putedekor.Stoffene har jeg kjøpt hos Åhlens.



Foran
Bak

Butikk:
Salg av egenprodusert keramikk og puter, samt vintage.

Dreid porselenskopp med silketrykkdekor i sort og gull
(ser dessverre oransje ut på bildet). 8 cm høy, 7.5 cm i diameter øverst.
Kan vaskes i oppvaskmaskin. Pris: 350,- + porto.



En side




Andre siden


 
Galleri:
Bilder fra utdanning, ulike utstillinger og oppdrag.


Her er mine hovedfags arbeider fra Kunsthøgskolen i Bergen, 1997. 
Ovale kaffekopper. Innkjøpt av Kunstindustrimuseet i Oslo.



1-2-3-4-5-6 kopp


Måneforma porselenskopper

I neste innlegg vil jeg fortelle historien bak signaturen min, velkommen tilbake! 

 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar