lørdag 13. november 2010

Smilende engler

I går kveld bestilte jeg mine første produkter fra epla.no. Jeg har lenge og jevnlig vært innom denne spennende nettbutikken. Her kan alle som lager håndtverk av ymse slag selge sine produkter. De selger også vintage der. I går måtte jeg bare slå til, jeg bestilte et smykke og merkelapper som jeg kan feste på julegavene. Smykket kan jeg vise fram når det ankommer i posten. Her er merkelappene:



















Jeg husker disse englene fra min barndom, naboene hadde nemlig en løper i rosa og røde nyanser.

I dag var jeg en rask tur innom bruktbutikken i sentrum. Der hadde de funnet fram julepynten, og denne brune løperen lå og ventet på meg. Englene smilte og jeg likeså. Jeg måtte selvfølgelig kjøpe den. Jeg har som dere ser allerede latt meg inspirere av  Guro Grønn, og vil lage julekort av løperen etterhvert. Hennes eplabutikk heter God Som Grønn.




Ha en fortsatt fin lørdagskveld : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar