fredag 3. desember 2010

Gammelt møbel - nytt utseende fortsetter...

Her kommer det flere bilder fra oppgaven Gammelt møbel - nytt utseende. Møblene har vært gjennom en fornyelse, utført av elever ved Interiør og Utstillingsdesign, Vargstad videregående skole. Det ble utrolig mange forskjellige og spennende løsninger, se så flinke elever vi har:

Denne stolen har nok skiftet maling og stoff før, nå er den klar for nye glansdager.





Nattbordet går vinteren i møte med et lyst og friskt uttrykk


En liten barnestol fikk ny maling og stoff


Gammel stol fikk nye farger og dekor





Den blåmalte kista er nå pusset opp og klar for å møte en liten prinsesse








Tapet, nytt håndtak, maling og pussing med sandpapir = Shabby chic








Fra svært ordinært, til et kreativt spillbord


















Fra mørk og trist til kulørsterk og leken
 























Fra vinkasse til hylle med smykkeoppheng



 
Fra brunt og støvete til sort og skinnende








Gammel hylle ble ny med nye farger og kroker















Et ordinært speil ble lysere og noe dyrisk

Hei, er ikke jeg søt? Du må gjerne sitte på med meg


Stolen manglet trekk, striesekker gjør jobben


1 kommentar:

  1. Hei! fantastisk kreativitet hos elevene dine:-), jeg regner med at de har en flink lærer:-). Ikke bare navnet vi har felles, jeg er også lærer. Takk for hyggelig kommentar hos meg, det er kjekt å bli inspirert av hverandre. Ha en fun lørdagskveld! Anne-Lise

    SvarSlett