tirsdag 1. februar 2011

Februar







I dag har jeg vært i Oslo for å hente keramikken min fra Stipendsøkerutstillingen på Oslo Rådhus. Jeg rakk også å se en utstilling, og kikke innom flere butikker. Jeg gikk fra Oslo Sentralbanestasjon opp mot Torggata, fortsatte innover mot Youngstorget, over Akersbrua, og opp Markveien. I løpet av ca tre timer var jeg innom Indiska, en skobutikk, en koselig blomsterbutikk kombinert med interiørartikler, Norsk Design- og Arkitektursenter, butikken Skaperverket, Noa Noa, Kunsthåndverksutsalget BRUDD, Accessorize, en koselig interiørbutikk med klær og ting, og en nydelig tebutikk. Jeg gikk forbi mange spennende bruktbutikker og interiørbutikker - denne ruta anbefales! På vei mot sentrum igjen spiste jeg en veldig god lunsj hos Rice Bowl Thai Café i  Youngsgt. 4, ved Youngstorget. Det ble også noen nye innkjøp for bursdagspengene jeg fikk i forrige uke. Nå skal flere bilder redigeres - fortsettelse følger...





Jeg klarte å knuse keramikken min på vei ut av Rådhuset, plasthanken på kakeformen jeg brukte som emballasje knakk. Keramikklokka falt i gulvet og knakk i to. MEN jeg hadde veldig mange gode opplevelser på turen da, og nå går vi jo mot lysere tider : )

4 kommentarer:

  1. Så nydelig den kalenderen din var! :) -Husfruas Memoarer-

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar hos meg :)
    Flott blogg du har! Jeg kommer tilbake.
    Ønsker deg en fortsatt god kveld og snart god natt.
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Koselig kalender :)
    Velkommen til give away hos meg
    Trude :)

    SvarSlett
  4. Så ergerlig at du knuste den fine keramikklokka du hadde laga! Lykke til med kunsten din! Hilsen Toril A (http://magnar.aspaker.no)

    SvarSlett