søndag 13. februar 2011

Jeg, en flamencodanser?



I morgen skal jeg på flamencokurs. Av og til må man bare gjøre noe nytt, ja kaste seg ut i dansen : ) For noen år siden var jeg på magedanskurs, da sank selvtilliten på danseområdet betraktelig. Jeg synes det var veldig vanskelig - det var egentlig bare kroppen min som så riktig ut. Nå har Tuva tatt over dansingen, hun er med på både Hip hop, moderne, jazzbalett og klassisk balett.  Men nå skal altså mor ut å svinge seg igjen, iallefall en kveld i uka! PS. Jeg kan nok ikke love meg bort for oppdrag med det første...




2 kommentarer:

  1. Så artig at du har meldt deg på Flamencokurs, Anne Lise. Kos deg i kveld, og lykke til! Den nye overskriften/headeren din var kjempefin forresten.

    SvarSlett
  2. Hei Anne Lise
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min!
    Skal si du er tøff som hiver deg ut i både magedans og Flamenco! Det hadde nok sett snodig ut med min motorikk!
    Kos deg på kurset!
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett