torsdag 14. juli 2011

Fugler

Jeg liker fugler, ikke bare som billedmotiver på veggen min, men også ”live”. Vi har nå vært på fuglesafari mellom holmer og skjær på Røst. Jeg har sett lundefugl for første gang, og det var helt fantastisk! Vi så også krykkje, skarv, havørn, måke, sel, lomvi og alke. Turen gikk mellom de 365 holmene og skjærene på Røst, og helt ytterst rundet vi det sagnomsuste Skomvær Fyr. Jeg ingen god fotograf, men jeg bare må vise litt av det vi så. Før neste fuglesafari skal jeg lære meg mitt gjennomsnittskamera bedre, og til og med kanskje kjøpe meg en ny linse. Fugler er vakre dyr!  
røst
 
huiop
 
jhgfdsa
 
gtrekuyt
 

fgrtyuiop
 
ghjuytr
 
glund
 
 
hloiq
 
kiolja

røstskarv











5 kommentarer:

  1. Jeg har en drøm.......... kanskje til neste sommer...... Klemz grethe

    SvarSlett
  2. fantastiske bilder! fugler fascinerer meg ...

    SvarSlett
  3. He, he - de tre misjonskonene på det nest nederste bildet var festlige! Grav alvorlige, tett sammen på vei til formiddagens møte i Fiskerkonenes misjonslag. Jeg tror jammen de er enker alle sammen. Sånn kan det gå med fiskerkoner. Eller kanskje de er på vei til Babettes gjestebud? Hm.la oss gå for den løsningen!
    De andre bildene var også flotte - Liv

    SvarSlett
  4. Dette var noen flotte fuglebilder!
    God helg :)

    SvarSlett
  5. Lundefuglen har alltid fasinert meg. Den er SÅ vakker! Kanskje jeg får se en slik "in live" en dag. Du skriver at du er ingen fotograf, men disse bildene er utrolig flotte. Synes du er kjempeflink til å fotografere!

    Ha en flott dag i solen! Her sipregner det, men i år er det dere som har sommer, hos oss er den avlyst :)

    SvarSlett