mandag 1. august 2011

August




Vi har reist sørover, fra feriehuset vårt i nord og hjem til vår faste adresse på østlandet. Nå pakker vi om, og anorakken byttes ut med bikini og sommerkjoler. Vi skal reise enda lenger sørover, der hvor yr.no påstår at det er 26 varmegrader både dag og natt. Solen og varmen er ikke det viktigste for meg, men jeg elsker å se nye steder og nyte god mat sammen med koselige venner. Nå gjøres de siste forberedelsene før avreise - vi ser på Mamma Mia filmen. Vi reiser etter, for det ser jo sååå idyllisk ut... Jeg ønsker alle en best mulig augustuke




6 kommentarer:

  1. God tur Anne-Lise! Til Hellas? Eller bare Sørlandet? På Bruktbutikk i Stjørdal tror jeg de har en hel haug med fine kindereggfigurer. Men nå har du vel reist forbi der

    SvarSlett
  2. Kjempe søt kalender ;o))))
    GOD TUR ;o)))
    Klem Elisabeth ;)

    SvarSlett
  3. Fin kalender og nydelig brødboks!!!! Er på jakt etter en sånn gammel brødboks, fordi jeg syntes min nye og hvit er akkurat det: Litt for ny og litt for hvit!!! God tur sørover. Syntes i grunnen det er for varmt her i Moss, for jeg liker bedre lettere over skyet , uten vind og regn og 14 grader. Passer meg best:DDDDD Klemz grethe

    SvarSlett
  4. Kos dere i varmen!
    Klem

    SvarSlett
  5. God tur og lykke til med soldans og samba med glade elefanter *s*
    Mamma Mia er ikke en dårlig feriestarter! Morsom, skikkelig feelgood. Jeg har veldig sans for magen til Pierce B.!

    SvarSlett
  6. For en lekker kalender! Hvor er den kjøpt?
    ...tipper det er mange fine bilder som kan rammes inn når året er slutt ♥

    SvarSlett