lørdag 10. september 2011

Montering av utstilling























Nå har jeg montert utstillingen min ved Fjordheim, ja nå er det nesten klart for åpning i morgen. I går fikk jeg masse god monteringshjelp av min venninne og kollega Bente, slik hjelp gjør jo jobben lettere, og MYE hyggeligere! Velkommen til åpning i morgen kl.12.00

Om du ikke har anledning til å dra til Fjordheim ved Mjøsbrua, vil jeg etterhvert vise både mine og Margarita sine arbeider her på bloggen. Margarita og jeg viser keramikk og bilder i hvert vårt hus. Jeg viser mine arbeider i dette rommet


Jeg liker rommet veldig godt! og det er jo er en fin start på monteringsjobben.


Keramikken pakkes ut og grupperes, og et variert utvalg settes fram for journalisten fra GD


Enkelte arbeider er tidkrevende å henge opp...


...og andre vil ikke henge!!! Litt svinn er det alltid.


Velkommen inn!


5 kommentarer:

  1. dette høres utrolig spennende ut! lurer hvor langs er dette fra Jessheim... sjekker på google meden gang !

    SvarSlett
  2. Åhh, vad fint! Det blir nog en jättefin utställning med din fina keramik i det vackra rummet. Lycka till!

    SvarSlett
  3. Så mye flott! Jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet!
    Lykke til med montering og utstillingsåpning! - Liv

    SvarSlett
  4. Håper åpningen gikk så det suste, og for et utrlolig flott lokale å stille ut i!
    Spennende ting du lager, liker spesielt de tallerknene som også er avbildet i "header´n" din. Jeg liker bloggen din veldig godt, mye fin inspirasjon som ikke bare omhandler lappetepper og retrotapeter;-)
    (selv om det kan være greit nok det også..)

    SvarSlett
  5. Denne utstillingen skulle jeg gjerne sett! Dumt med svinn. Masse lykke til! :)

    SvarSlett