lørdag 22. september 2012

Basarlykke!


Tenk, JEG, vant på basar i dag!!

På vei til en utstillingsåpning møtte vi på et stativ med kjempefine dukker, dyr og grytekluter. Det var spesielt en dukke som skilte seg ut og tro det eller ei… den ble min, helt fantastisk morsomt. Ja jeg ble kjempeglad!

Like fantastisk var det at vi alle tre trakk et vinnerlodd, Bente vant en dukke og mannen til Bente vant grytekluter. Det var tre vinnerlodd per 100 lodd i bøtta. Min og Bentes dukke fikk være med på utstillingsåpning og på kafebesøk J
 
Dukkene fikk være med på Kafebesøk. Den blå har nå flytten inn hos meg.

 
 
Hvem skal jeg velge?

 
Alt dette nydelige håndarbeidet er laget av damer i Sanitetsforeningen.

2 kommentarer:

  1. Så mange flotte strikka dukker. Der var det jammen ikke lett å velge nei. Fine de dere fikk med dere.
    Ønsker deg en god søndag :)

    SvarSlett
  2. Gratulere med ny dukke, du va sannelig heldig! Mange fargerike og fine dukker der ja + en veldig fin uuuuuugle. Skulle vært der og tatt lodd...

    SvarSlett