søndag 16. september 2012

Valmuer


Valmuer er vakre og dekorative, året rundt.

Dette bildet tok jeg i juni. Denne valmuen er det første fotomotivet jeg knipset med min nye mobil, ny mobil med godkjent kamerakvalitet!
 

Dette bildet knipset jeg i dag.

Dette bildet tok jeg i vinter. Valmue med lue.
 
I dag har jeg vært ute i hagen. Jeg trenger D-vitaminer fra solen og hagen min trenger struktur. Hagen min har alltid hatt «et potensiale» og slik er det fortsatt J Jeg har ikke utnyttet dette potensialet og derfor leder hagen 1-0.  Kirsebærbusker og villbringebær vokser utrolig fort. Ja, de brer seg utover og tar svært så mye plass. Det vokser til og med villbringebærkratt opp igjennom verandagolvet ved keramikkverkstedet mitt. De er utrolig frekke! Ja de har ikke engang spurt meg om det er greit!!  I dag har jeg IKKE vært snill pike, jeg har gått rundt med ljå, klippesaks og sag!

 Men valmuekapslene, fulle av frø, de får selvsagt stå i fred.
I dag.

 

1 kommentar:

  1. Nydelige bilder - blomster og planter kan visst ha sin skjønnhet gjennom alle stadier - bare man kikker etter.
    Ja, er det ikke forferdelig hvordan noen kommer på besøk - slett uten å være invitert. Jeg har gravd opp et helt bed i dag. Der hadde kveka valgt å bosette seg - helt uten å sende flyttemelding eller å betale bedleie.
    En god uke til deg - klem fra Liv

    SvarSlett