torsdag 1. november 2012

Hva ønsker du deg til jul i år?


Du kan jo for eksempel sende mannen eller kjæresten din innom Victorias Secret.
Denne butikken lå i nærheten av Oxford Street og det var ikke bare utstillingsvinduene som var lekre!
 
 

 

 

Vi har nylig vært i London og der var det virkelig shoppingmuligheter. Jentene handlet mest! Ja, om man kan få svart belte i shopping så tror jeg de er vel kvalifiserte J
Litt av det som ble med hjem:
 

Andrea kjøpte seg jakke, ZARA.
 

 

Jeg ble veldig fornøyd med de to skinnveskene jeg kjøpte meg på Camden Marked.
 

 Sko fra Aldo.  

3 kommentarer:

  1. Det undertøyet tror jeg nærmest hadde forsvunnet på meg! Fine vesker, jeg kjøpte meg forresten ei jeg også! Ååå, så kjekt å shoppe

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt å shoppe! :-)
    Må bare si at servisene dine er kjempe fine.
    Skulle gjerne hatt i skapet. :-)

    Ha en riktig flott helg
    Klem Miriam

    SvarSlett
  3. Alltid koselig med shoppingturer.
    Flotte vesker du har kjøpt deg.
    Vet ikke helt hva jeg skulle kjøpe visst jeg var
    på en slik tur. Kan tenke meg jentene koste seg.
    Flotte ting hadde de hadde funnet seg.
    Ønsker deg en riktig god søndag :)

    SvarSlett