søndag 13. oktober 2013

Syv landsbyer - Kreta


 
En dag i høstferien hoppet jeg på et lite turisttog, The Little Fun Train.

Helt alene dro jeg avgårde. Mamma og pappa ville hvile etter frokosten og Tuva holdt sengen på grunn av forkjølelse, men jeg fikk selvsagt godt selskap av andre turister som også ville se de syv landsbyene som lå i nærheten av Platanias:
 
Her har vi kafèpause.


Toget stoppet flere ganger i løpet av de to og en halv timene som turen varte, slik at vi kunne kjøpe med oss lokale spesialiteter som olivenolje, oster, druer, appelsiner, hjemmelaget syltetøy med mere.
Det ble flere muligheter for å knipse bilder underveis.
 
 


 
 

 
 

 
 

Dette er ikke en kunstinnstallasjon, men en del av vanningssystemet.
 
 

 
 

 
 

 
 

 
Det var fint å se litt mer enn bare hoteller, strender og suvernirbutikker.
 
Kameraet mitt inneholder fortsatt bilder som jeg gjerne vil legge ut her på bloggen(loggen min), snart…
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar