tirsdag 22. mars 2011

Retro hårtørker til salgs




















SOLGT

Har du lyst på en ny hårtørker? Denne hårtørkeren med sammenleggbar hette, kjøpte jeg for fire år siden. Den guloransje, lekre saken, har ligget innerst inne på en hylle i fire år. Nå håper jeg den snart får en ny eier, en eier som gir den en plass i lyset. Om du er interessert, ta en titt i butikken min på Epla.no HER

Jeg kjøpte hårtørkeren i en altmuligbutikk, i ei lita bygd, nord i Sverige. Den hadde nok allerede da ligget i esken sin i mange år. Hårtørkeren er kanskje fra tidlig 70 -tallet? Jeg er fascinert av slike butikker som selger alt fra mat til klær, sko, sysaker, lommetørklær, fiskekroker, lamper, ja stort sett alt man trenger. Nå er det få slike butikker igjen, de stenger dessverre ofte når innehaveren når pensjonsalderen. Slike butikker kan være som et skattekammer på lik linje med bruktbutikker. Enkelte varer har ligget så lenge at de er kvalifiserte i kategorien vintage.





2 kommentarer:

  1. Kul den men trur mannen min hadde streiket dersom æ ble ny eier av den ;)

    SvarSlett
  2. Ingrid Teigen 4041389217. november 2011 kl. 14:11

    Hei.
    Har en gammel mor som gjerne vil ha en hårtørrer for den hun hadde har stoppet opp.
    Virker den hårtørreren du tilbyr og hvor mye skal du ha for den?

    SvarSlett