søndag 26. juni 2011

Loppebytte


I går byttet jeg lopper med min svigerinne Hilde. Dette var ikke planlagt, men da jeg kom på besøk viste det seg at Hilde hadde kjøpt flere hekla brikker til meg. Jeg hadde med meg en blå emaljert rasp og sil til henne, kjøpt på Lillehammer. Dermed ble dette et superfint loppebytte for oss begge to.

Når jeg er på besøk hos min bror og svigerinne, ser jeg alltid mange fotomotiver. I går knipset jeg litt av dekoren på kaffebordet og en detalj fra en metallboks på vei ut og hjem. Ikke på vei hjem til Lillehammer, men på vei hjem til barndomshjemmet mitt på Jådåren der mamma og pappa fortsatt bor i huset som pappa bygde i 1956.




Disse loppene fikk jeg



Disse loppene ga jeg bort


3 kommentarer:

  1. Ååååå det var fine ting:):)

    SvarSlett
  2. Ja dette må vi gjøre flere ganger Anne Lise. Supersmart spør du meg! jeg er såaa glad for raspen og silen, viste ikke at de fantes i blå heller så det var skikkelig overaskende.

    SvarSlett
  3. Bytte lopper var da utrolig lurt! Og Anne Lise, er det alle slags heklebrikker, uansett farge du samler på? Det kan godt hende at jeg har en og annen til overs også.

    SvarSlett