lørdag 30. juni 2012

Bruktfunn i hylla



Nå er vi innlosjert ved Strandebarm Sportell. Jeg og to venninner har kjørt fra Lillehammer til Strandebarm for å delta på Kinckdagane og jeg er en av årets kunstnere under arrangementet.

Vi brukte hele torsdagen på reisen over fjellet og det skyldes alle de spennende bruktbutikkene på Dokka og Fagernes. Her ved Sportellet har vi fått hvert vårt rom i den lange korridoren hvor det tidligere var husmorskole. Nå har vi pyntet opp rommene med det vi handlet i bruktbutikkene på vei hit og kjøpene gjenspeiler helt klart våre interesser J



Bentes rom.


Solveigs rom.


Mitt rom.

5 kommentarer:

  1. Lykke til med utstillingen!

    Den gule tallerken er jeg oppvokst med. Vi hadde hele serviset av den i gult og noe i lyseblått da vi bodde på Lillehammer når jeg var liten.
    Ingun

    SvarSlett
  2. Gærne jinter!Jeg tror nok ikke Solveig ville ha fått så veldig stor konkurranse fra meg, heller Bente og deg. Det gule serviset hadde mine foreldre, bare i blått. Dattera mi har fått det av dem, jeg er bare bittelitt misunnelig på henne. Forresten, er du på Lillehammer neste fredag? sånn for eksempel. Det var denne kaffekoppen da, vet du

    SvarSlett
  3. Så morsomt å pynte rommene med bruktfunn!
    Lykke til med utstillingen.
    Klem

    SvarSlett
  4. Det ser jo ut til at dere har hatt/har en veldig fin tur. Så hyggelig å reise sammen med noen som vet at biler kan stoppes og at det ikke bare er endestasjonen som er turen mål og opplevelse :-) Jeg tror jeg tar dukkeansiktet fra Bente og kleshengeren fra deg. Min farmor sydde de flotteste dukker med slike ansikt. Jeg har en med full strikkedrakt med setesdalsmønster. Kleshengeren er preget av flid og lite penger - akkurat om min farmor hadde det. Lykke til med utstillingen - Liv

    SvarSlett
  5. Det ser ikke ut til at vi får det til foreløbig; onsdag er siste dag før ferie (avspaserer torsdag, og fast fridag fredag), og jeg skal pleie mine undersåtter, og foreldrene kommer for å overnatte på vei fra Namdalen,og jeg skal pakke for å dra sørover. Men vi får det til en gang!

    SvarSlett